הסדרי נגישות"בית דינה

מעון הורים ומרכז רפואי לגיל השלישי

רחוב אדם הכהן 3 חיפה 

מעודכן לחודש ספטמבר 2023

מעון הורים בית דינה חיפה נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות נגישות נדרשות שיאפשרו לאדם בעל מוגבלות לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים: 

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בבית דינה הממוקם ברח' אד"ם הכהן 3 חיפה:

  • חניות נכים: בכניסה מספר 1 ובמתחם חניית משפחות בכניסה מספר 2
  • קיים רצף גישה משתי החניות דרך הכניסות לעמדות הקבלה ועד למעליות.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות בעמדות הקבלה ועמדות האחיות בכל מחלקה.
  • שירותי נכים – קיימים בכניסות למבנה ובכניסה לכל מחלקה
  • מעברים רחבים – כל המעברים במיבנה רחבים ומתאימים למעבר כיסא גלגלים
  • שילוט הכוונה – בבניין קיימת מערכת שילוט מסודרת
  • מעלית – המעלית מונגשת באמצעות כרוז קולי + לחצנים עם כתב ברייל.
  • חדר האוכל – חדרי האוכל מונגשים באמצעות פתחים רחבים ושולחנות שמותאמים לכיסאות גלגלים
  • אולם אירועים – מונגש בפתחים רחבים ושירותי נכים מונגשים צמודים
  • בית כנסת – מונגש בפתחים רחבים ושירותי נכים מונגשים צמודים.
  • מרפאה – מונגשת כולל אמצעי שמיעה (לולאת השראה)
  • קיימים מכשירי שמיעה תקניים זמינים לאורחים.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה. 
  • קיימים שירותי נכים נגישים במבואות, בבית הכנסת, ובכל קומה.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה לבעל חיים מלווה המסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך ניתן לפנות לנציגי השירות של בית האבות (מזכירות, משרד קשרי לקוחות, משרד עו"ס, לשכת מנכ"ל) כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש:  

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש: מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, ליצירת מודעות בקרב העובדים לנושא ולהקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש:  המענה במוקד הטלפוני נגיש, כך שהמידע מוקלט בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.
  • אמצעים ליצירת קשר:  
  • שירות פרונטלי בעמדת הקבלה לאורךכל שעות היממה, מדי יום.
  • דואר אלקטרוני: [email protected]  , [email protected] 
  • פניה באמצעות אתר האינטרנט, בלשונית "צור קשר"
  • פניה באמצעות הדואר: רח' אד"ם הכהן 3 חיפה 3271402  .
  • פניה באמצעות פייסבוק : https://www.facebook.com/betdina/
  • פניה באמצעות הוואטסאפ : 054-527-3446 או 054-8065547
  •  

נגישות אתר האינטרנט:

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי

במדינת ישראל כ-20 אחוזים מקרב האוכלוסייה הינם אנשים עם מוגבלות הזקוקים לנגישות דיגיטלית, על מנת לצרוך מידע ושירותי ממשלה באינטרנט. נגישות האתר והנכסים הדיגיטליים של מערך הדיגיטלי הלאומי, נועדה להפוך אותם לזמינים, ידידותיים ונוחים יותר לשימוש עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אוכלוסייה הנמנית על בני הגיל השלישי.

מעון ההורים בית דינה חיפה פועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר:

באתר בוצעו תהליכי נגישות בהתאם לתקן  5568 ברמה AA

אופן פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות:

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות, לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בבעיה מוקדם ככל שניתן.

לבקשות והצעות בנושא נגישות, אנא צרו קשר עם רכז נגישות – יוסי דולינסקי:

פרטי רכז נגישות:

פרסום הצהרת הנגישות: 

הצהרת הנגישות נכונה לחודש ספטמבר 2023.

מחלקת היעוץ של עמותת לינת הצדק והמרכז הרפואי לגיל השלישי בית דינה

לשירותכם בליווי מקצועי צמוד

או מלאו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

בודק...